#1

OBK tur til Gjerrild Klint

Skrevet af Jørgen Buch d. 1. juni 2021 12:43

OBK har lejet Randers Sportsfiskerforenings hus ved Gjerrild Klint i dagene 7-8. september, så vi kan nu gentage den succesfulde tur, vi havde i 2019.
Vi gør lige som sidst.
Mødes ved møllen tirsdag den 7. kl. 10., Herfra kører vi i egne biler, alene eller sammen, som man nu aftaler det, og er ved huset omkring 11.30.
Her indkvarterer vi os - vi trækker lod om sovepladserne - og derefter spiser vi de medbragte madpakker.
Så er det fisketid. Der er sikkerhed for fangst af fjæsinger og små fladfisk, og der er mulighed for hornfisk, makreller og havørreder.
Til aften steger vi i fællesskab lidt kød og nogle pølser på grillen og spiser købt kartoffelsalat til. Man medbringer egne drikkevarer og måske lidt dessert til fælles glæde. De mest ivrige (hvis der er nogen) går ned og fanger en havørred i mørkningen.
Næste dag er der fælles morgenbord, derefter fiskeri om formiddagen, en let frokost, fælles rengøring og opbrud først på eftermiddagen.
Det hele koster max 200 kr pr person. Vi kan være 12 personer i huset, og der er tilmelding her på Forum. Tilmeldingen kan starte straks, og vi laver venteliste, hvis der er mere end 12 tilmeldte. Jeg tilmelder mig som den første - så er der kun 11 pladser tilbage !
Jørgen

#2

Orla Pedersen

1. juni 2021 16:20

Deltager gerne i en tur til Gjerrild Klint.

#3

Erik louring

1. juni 2021 16:21

Ja tak. Deltager gerne

#4

Freddy

1. juni 2021 17:11

Ja tak deltager også

#5

jim

1. juni 2021 17:57

Jeg kommer også

#6

Jan Lind

1. juni 2021 19:54

Kommer også, men tager hjem om aftenen på første dagen, og optager derfor ikke en soveplads.

#7

Gunnar Laursen

2. juni 2021 16:20

Jeg tilmelder mig også

#8

Jørgen Buch

4. juni 2021 21:54

Dan kommer også med, men sover hjemme

#9

Johnny s-m

6. juni 2021 09:08

Jeg vil gerne med til Gjerrild- Lise bliver hjemme.
Johnny S-M

#10

Peter Sindberg

6. juni 2021 12:14

Jeg vil også gerne med.

#11

Lars Sørensen

18. juni 2021 08:24

Jeg vil gerne deltage, men kører hjem til aften, så minus overnatning.

#12

Jørgen Buch

11. august 2021 22:31

Her den 11. august er der 11 tilmeldte, men tre sov er hjemme, så vi har plads til yderligere 4 deltagere.
Meld jer her på Forum eller tal med Jørgen B.

Svar "OBK tur til Gjerrild Klint"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator