#1

OBK gåtur

Skrevet af Vagn Boe d. 14. marts 2021 20:37

Er det ikke snart på tide, at vi får lidt social samvær i OBK regi ?
Jeg vil foreslå, at vi kunne samles til en gåtur udendørs (som jeg forstår de nuværende regler, må vi i foreningsregi mødes 25 personer udendørs)
Forslag:
Vi mødes på P-pladsen ved Naturskolen v/ Hald Hovedgård
Tirsdag den 30. marts kl. 09.00 og går en tur, evt. ned til Hald ruin
Hvis hver især tager kaffe/the med, tager jeg en pose rundstykker med.
(Der er overdækket og borde/bænke)
Meld lige tilbage, om der er interesse. Hvis vejrudsigten tegner dårligt, aflyser vi bare og vi skal selvfølgelig følge reglerne m.h.t afstand m.m.
Vagn

#2

Jan Lind

15. marts 2021 15:13

Hej Vagn. Hvis vejret er til det, kommer jeg.
Var i øvrigt ved Mariager Fjord i går, for at udse mig et sted til næste fisketur (øst for Bramslev Bakker), men tog hurtigt hjem, da det begyndte at hagle og regne (40 km fra Skringstrup).

#3

HelgeTholstrup

15. marts 2021 23:15

Jeg deltager gerne.

#4

Søren Hedeby Sørensen

16. marts 2021 11:57

Deltager gerne - forudsat det ikke regner

#5

Egon Skjørbæk

17. marts 2021 14:30

Deltager gerne

#6

Johnny Søndberg-Madsen

17. marts 2021 15:03

Min hustru og jeg vil meget gerne deltage.
vi er nye medlemmer - pensionister og tilflyttere fra oktober sidste år - hvis p-pladsen er den store plads vest for hovedgården, kan vi finde den.
med venlig hilsen Johnny og Lise

#7

Vagn Boe

18. marts 2021 22:00

Der har været tvivl om det er lovligt, at mødes den 30. marts. Helge har kontaktet Politiet, der sendte ham videre til en anden myndighed, uden nogen reel svar.
Ifølge Sundhedsministeriets bekendtgørelse 24. februar - nationale lempelser pr. 1. marts.
Forsamlingsforbuddet hæves fra 5 til 25 personer for så vidt angår udendørs idræts- og foreningsaktiviteter i organiseret regi.
Ud fra denne tekst, kan jeg ikke se noget forkert i, at vi mødes udendørs, til en kop kaffe og en gåtur. Selvfølgelig skal vi overholde alle andre bestemmelser, så som afstandskrav, afspritning ind- og udvortes
Vagn

#8

Søren Hedeby Sørensen

19. marts 2021 11:49

Har været på jagt på nettet og fundet et dokument fra Kultur ministeriet, hvoraf det fremgår, at vi godt må mødes 25 udenfor i foreningsregi. Bliver det ikke hævet til 50 på mandag? Svært at følge med i de ændringer :-)
Søg på "Q&A til nationale restriktioner". Uddybes s. 13 i dokumentet.
Spørgsmålet er, om det er et møde foreningen har indkaldt til, eller om det er et privat møde. I sidste tilfælde må vi kun mødes max. 5.
Søren

#9

Jørgen Buch

21. marts 2021 15:54

Viborg Sportsfiskerforening arrangerer tirsdag den 30. marts fælles gå-tur for medlemmer af foreningens Old Boys samarbejde. Der må deltage op til 25 personer.
Se mere i første opslag i denne tråd.
Formanden

#10

Erik Louring

21. marts 2021 18:08

Ja tak.
Er noteret i kalender. Ses :)

#11

Peter Sindberg

22. marts 2021 14:22

Fint initiativ. Jeg kommer

#12

Torkild Holm-Jensen

23. marts 2021 10:08

jeg deltager gerne

#13

John Glerup Møller

27. marts 2021 21:22

God ide. Deltager gerne da vejrudsigten lover tørvejr.

#14

Erik Mikkelsen

29. marts 2021 08:23

Deltager gerne

#15

Jørgen Buch

29. marts 2021 08:52

Jeg tager i sommerhus, så I må gerne spise mit rundstykke. I må have en god tur i det fine vejr.

#16

Gunnar Laursen

29. marts 2021 13:25

Ja tak
Vi ses

Svar "OBK gåtur"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator