#1

Putterturen i April

Skrevet af Anton Schmidt Hansen d. 24. april 2019 20:03

Så blev årets første Puttertur afholdt. 21 mand var mødt op til grillpølsespisning m.m og måske et ønske om at tømme søen for fisk. Det sidste ønske blev dog ikke indfriet. Det er snart længe siden, vi har præsteret noget der er værd at skriv om. 4 fisk blev det til. 2 til Jim og en hver til Helge og undertegnede. Ikke at der ikke var fisk, det beviste andre deltagere ved søen, men vi formår åbenbart ikke at få dem på krogen, eller også kan de bare ikke lide lystfiskere fra Vsf. Jeg hælder meget til den sidste hypotese, for det kan da ikke passe vi er så dårlige, vel?

Nå, dagen gik godt, pølserne var perfekte og humøret fejlede ikke noget. Kun vinden drillede lidt ( meget ) syntes jeg, men det er jo en smagssag om man kan lide at gå rundt og passe på grejet ikke havner i søen, som det var ved at ske for Vagn, mere end én gang. Ingen kvajede sig, så heller ikke på den konto skete der noget opsigtsvækkende. Jeg kan bare sige: Vi kridter skoene til næste gang og gør det meget bedre.

Med lystfiskerhilsen

Vagn og Anton

Svar "Putterturen i April"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator