#1

Nyt medlem og helt grøn

Skrevet af Christopher M . Ellebæk d. 7. september 2018 17:20

Jeg var i dag som ny medlem af vsf på min første tur til Jordbro å. Jeg parkede ved en skovvej og gik til Nr Søbyvej, planen var så at følge vejen ned til åen hvor jeg så kunne starte mit fiskeri opstrøms ved linje 79, lige hvor linje 81 slutter. \r\nDa jeg så kom i gang med at fiske synes jeg der var rigeligt med grøde som kom drivene forbi, store dynger i mellem? Er der lige blevet skåret for nylig, eller er det helt normalt når der lige har givet en ordenlig skyller?\r\n\r\nSom overskriften også lyder så er jeg noget grøn inden for å fiskeri. Jeg har planer om at tage på tur igen i morgen tidligt når solen står op, til enten Jordbro å eller Fiskbæk å og vil så høre om nogen kunne være behjælpelig med at give et fingerpeg på hvor i å systemerne jeg kunne parkere og starte mit fiskeri med spinner eller wobler ved denne årstid :)

#2

Jørgen Buch

8. september 2018 16:57

Tillykke Christopher, så klarede du den selv!

#3

Christopher M. Ellebæk

8. september 2018 20:06

Tak for det Jørgen! jeg var dog lige ved at give op efter ca 1,5 times fiskeri og måske finde noget andet vand, men tænkte nu var jeg nået så langt, så kunne jeg ligeså godt fiske strækket færdig, og efter få minutter bed den første på og den anden på tilbagevejen :)

Svar "Nyt medlem og helt grøn"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator