#1

Dagens OBK-møde på¨Møllen og lidt om nærmeste fremtid !

Skrevet af Paul Hollesen d. 5. april 2018 15:25

Kære fiskevenner.

Vi var 26 mand til dagens møde. Som altid var humøret højt. Jørgen B. og Peder T. har rundet år, og glædede os med "div. skarpe" til kaffen. Tak og tillykke til Jer. "Pralerunden" er et fast indslag, jeg glemte den fuldstændigt. Vinteren har ikke budt på meget fiskeri. De 2 fødselarer havde været sammen på en tur til Djursland og fanget 1 fisk. Jeg fiskede i forgårds i sne og blæst sammen med resterne af den gamle pensionistbande - ingen fisk til mig. På torsdag er der ikke møde på Møllen. Der er fisketur til Gudenå. Vi mødes til en kop kaffe på Møllen kl. 08.30 for hvem der har lyst ! Ellers mødes vi ved fiskevandet kl. 09.45. Mødested ; Pumpestationen syd for åen mellem broerne. Jørgen B. har indforskrevet en instruktør ! I skal selv med medbringe alt udstyr undtagen "nordsørejer", der er nogle i køleskabet og Søren og John sørger for resten. I den efterfølgende uge skal vi til Vorgod - 17. april. John og Søren informerer på Forum. Næste møde på Møllen er torsdag d. 19. april kl. 09.00. Efter kaffe/hygge er der fluebinding for dem der har lyst, de øvrige gør noget andet, evt. en dvd ! Fluen er en lakseflue : munkeren !. I følge Kurt en rigtig effektiv flue som kan bindes på krog eller som rørflue. Kurt melder her på Forum om vi har de nødvendige materialer. Kurt instruerer.

Paul

Svar "Dagens OBK-møde på¨Møllen og lidt om nærmeste fremtid !"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator