#1

Dagens OBK-møde på Møllen

Skrevet af Paul Hollesen d. 21. september 2017 15:09

Kære fiskevenner.

Vi var 23 mand til dagens OBK-møde heraf et nyt medlem , han hedder Mogens. Velkommen til Mogens, håber du bliver lige så glad for at være en del af fællesskabet som vi andre.. Som altid et rigtigt hyggeligt møde. I forbindelse med en snak om medlemslister ( aktive / mulige OBK-ere ) blev der udvekslet div. synspunkter ! Nogle synes, at medlemslisten kun skal omfatte aktive OBK-ere og at de orienteres via Forum, andre (Kurt) har den opfattelse, at der skal udsendes en privat mail til alle potentielle OBk-ere om fisketure mv.,, ifølge Thorkild mere end 200, bosiddende overalt, fra Frederiksværk til Frankrig En diskussion vi har haft tidligere , og som burde være klargjort via vores vedtagelse af OBK-strukturen for flere år siden (se forum). Hvis det ønskes tager vi det op på vores Stormøde torsdag d. 12. okt. og laver en afstemning, så kan vi få ro på ! . Efterfølgende blev der snakket og bundet fluer. En god dag.
Vi ses på torsdag, samme tid samme sted.

Paul

#2

Kurt Borup

23. september 2017 09:30

Lige en lille krølle på det Paul skriver omkring medlemslister og brugen af den.
Jeg har ikke antydet at vi skulle informere alle potentielle pensionister i VFS, men jeg mener at vi skal informere alle der har vist interesse for OBK, ca 70 medlemmer
Min begrundelse er at ikke alle er flittige brugere af forum,her i blandt mig selv, det er ikke hver mdr. jeg er på forum.
En af grundpillerne i vores lille fælleshed er, at vi skulle få gang i dem der har det lidt svært ved at komme afsted alene, og dem der i mange år ikke har fisket , men gerne vil.
Man kan også spørge hvad vi skal bruge medlemslisten til når vi har forum??, når vi nu ikke vil være en klub i klubben.
Mit forslag er at turarr. Også bliver adviseret gennem medlemslisten, det er IKKE for at være barenipige, men for at optimere muligheden for at få flere med til vores fælles lidenskab lystfiskeriet.
Hvis vi kun adviserer gennem forum, accepterer vi at vi er en klub i klubben!!
Mit forslag er at turarrangørerne også adviserer via medlemslisten.
Selvfølgelig ved jeg godt vi tidligere har besluttet at bruge forum,men al udvikling kommer vel gennem det hele tiden at have organisationen oppe til evaluering

Svar "Dagens OBK-møde på Møllen"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator