#1

Årssktiftet

Skrevet af Kurt Borup d. 2. januar 2017 18:30

Godt nytår til alle
Årsskriftet er gået min dør forbi, er der andre der ikke har modtaget, eller er det bare mig der har været uheldig.
Når jeg spørger, er det fordi jeg hører formanden igen er ude med riven efter noget af vores fiskevand,det kan da ikke være økonomisk betinget??
Hvis det er på baggrund af manglende fangstrapporter, må vi vel bare til også at rapportere nulture, dem har jeg haft to af til Vorgod i år
Formanden skal ikke glemme, at det ikke kun er fangsten der tæller hos os lystfiskere, nej turen og naturen og ikke mindst det selskab man er en del af, er en stor del af oplevelsen
Måske er jeg bare blevet dårligt orienteret, men er det sandt, må vi snakke om det på torsdag.

#2

Jørgen Buch

2. januar 2017 21:45

Også Godt Nytår fra formanden.

Hvem er det, der har været så uheldig ikke at få årsskriftet?. Der var ingen navn på indlægget, men hvis du stadig ikke har fået det på torsdag, så tag et i kassen på Møllen, men lad mig lige få et navn, så jeg kan checke, om du er korrekt registreret.
Med hensyn til nul-ture o.s.v. har jeg da stor respekt for, at det er halvdelen af en fisketur at nyde naturen, så bliv endelig ved med det.
Men når man ikke ser een eneste fisk rapporteret fra Karup eller Vorgod, så giver det da anledning til at tænke over, om vi bruger vores penge rigtigt. Det er vores pligt som bestyrelse.
Formanden

#3

Kurt Borup

4. januar 2017 11:00

Ups
Det er mig, Kurt Borup der oprettede ovenstående
Dejligt at der er ekstranumre på møllen, så jeg tager et på torsdag
Kurt

#4

Knud Bredal Larsen

4. januar 2017 14:29

Jeg fisker ved Carlos Eng og fanger fisk. Jeg sætter dem ud igen og det er så det. For mig er det primære at nyde, hygge i naturen, engen, skrubtudserne, blomsterne og al den liv der er på Carlos Eng. Og så går jeg på fluebindingskurset. Det er hyggeligt og lærerigt. Igen er det primære hyggen.

Vh Knud, Viborg

Svar "Årssktiftet"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator