#1

Sælger alt mit nyindkøbte fluegrej

Skrevet af Henning Pedersen d. 11. juli 2016 16:01

Som nyt medlem i VSF troede jeg, at nu skulle jeg da være fluefisker. Har forgæves forsøgt at lære at fluefiske. Men det er simpelthen for svært for mig, selv om det jo ser legende let ud på film!

Så, dét projekt er opgivet og derfor sælges nu alt mit - i maj/juni 2016 - nye indkøbte grej.
Alt er således kun 2½ måned 'gammelt', men altså spritnyt!

1 flot fluestang, 4-delt, Guideline EXP4, 9´ #6. Har været anvendt til kasteøvelser i 4 dage! Original stofpose og originalt rødt cordurarør med Guideline logo medfølger.

1 klassisk engelsk fluehjul BRF DragonFly Cartridge 395 m/2 spoler. Begge spoler er blevet monteret af professionelle fagfolk med backing, runningline, flueline, loop, forfang osv.
Spole 1 er monteret med en WF6F Optic Yellow (Scientic Anglers) Har været anvendt i 4 dage! Spole 2 er monteret med en WF6I Outbound Short Freshwater (Rio) der aldrig har været anvendt!
Al original emballage til hjul og liner medfølger.
5 stk. nye og uåbnede forfang Knotless Tapered Leader.

Peter Gathercole: "Håndbog i fluebinding". Oversat af Thomas Vinge. Bogen er som spritny!
Jens Ploug Hansen. "Regnbue & Bækker. Ørredfiskeri i sø og å". Bogen er som spritny!
Mogens Espersen: "Håndbog i fluebinding". Bogen er som spritny!
3 spritnye DVD´er af Niels Vestergaard: "Havørredens Hemmeligheder. Kystflue nr. 2 + 4 + 6".
1 spritny DVD af Niels Vestergaard: "Alt om Fluebinding". Med Claus Eriksen.
1 spritny Quick Guide: "Muddlers & Poppers - lær at fiske med hjortehår".

62 stk. nye vådfluer, tørfluer og nymfer, som anført nedenfor:
1 dobbeltsidet flueæske med 20 stk. nye vådfluer (1 af disse har været brugt)
1 Lawson rum-inddelt flueæske med 16 stk. nye Unique tørfluer (2 af disse har været brugt)
1 flueæske med 26 stk. nye Unique nymfer - de fleste med guldhoved (2 af disse har været brugt)

Grøn linekurv med pigge i bunden + nyt bælte. Sættet er spritnyt og ubrugt.
Grønt sammenklappeligt fangstnet. Har aldrig været brugt.
1 ny fiskevest med talrige lommer. Str. XXL. Ny!
Diverse nye flueblade.

Sælges kun samlet for: 2300,- kr.

Mvh. Henning Pedersen
Mobil: 30707645

#2

Kaj Henriksen

12. juli 2016 08:57

Kære Henning
Jeg synes, du har givet det alt for lidt tid. Jeg er sikker på, at der er hjælp at hente blandt mere erfarne fluefiskere. Jeg selv har momentvis fisket med flue i et par år og er nu begyndt at få en god fornemmelse af det
Mh
Kaj

#3

Kaj Henriksen

12. juli 2016 09:00

Ps
Du må gerne ringe til mig
24599576
Mh
Kaj

#4

Henning Pedersen

12. juli 2016 09:50

PS: der kan gives afslag i prisen ved hurtig handel!

Mvh. Henning

#5

Henning Pedersen

13. juli 2016 09:23

Tak for flere henvendelse vedrørende mit salg af fluegrejet. Men beslutningen er definitiv!
Al grejet sælges nu samlet til FAST pris: = 2000,- kr.
Mvh. Henning (mobil: 30707645 eller e-mail: tuzok@privat.dk)

#6

Hennign Pedersen

15. juli 2016 12:22

Grejet er solgt!

Svar "Sælger alt mit nyindkøbte fluegrej"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator