#1

dagens møde

Skrevet af Egon B. Skjørbæk d. 21. april 2016 17:51

Kære fiskevenner.
Vi var 20 mand til dagens møde. Normalt har kun "pralerunde" på vores ordinære tirsdagsmøde. I dag gjorde vi en undtagelse. Ole og Formanden har til laksepremieren ved Storå. Ole fangede en flot laks på 7 kg. SÅDAN !!. De fleste hyggede og drak en masse kaffe. Andre øvede med fluestangen under tilsyn og instruktion af Kjeld og Asbjørn. Hvad vi skal næste torsdag glemte vi at aftale. Så vi "hygger". Skrevet på Egons computer. Jeg er udelukket fra hjemmesiden, ikke fordi jeg har opført mig forkert, men fordi den "bestyres" af amatører" Paul

#2

Jørgen Buch

21. april 2016 21:29

Hej Paul

Du er da heller ikke til at holde nede. Nu har vi blacklistet dig i systemet, og så bruger du bare Egons computer !!!!!!!!!!!!!!!!!

Med hensyn til den kommende torsdag, så har jeg talt med Kaj om, at OBK'erne sikkert gerne vil rigge stænget til til Lystfiskeriets dag, men det hører I nok mere om fra Kaj.
Jeg sørger for, at der er propper, splithagl og kroge.
Jørgen

#3

John

22. april 2016 13:19

Vi er jo midt i en planlægning af hvor og hvordan vi i år vil tilbyde at forbedre adgangsforholdende ved åerne. På torsdag skal vi meget gerne have aftalt nogle detaljer så vi kan være færdige inden græsset gror formeget og inden fiskesæsonen for alvor går igang. MVH. John

#4

Anton Schmidt Hansen

25. april 2016 18:54

Hvad angår adgangsforholdene, herunder stenter ved hegn m.v. bliver der på torsdag opsat 2 stk. ved "kvægbroen", Simested Å. Før bliver det ikke, grundet forskellige omstændigheder, så diskussionen om detaljer må vente, hvis I da ikke bare vælger at lave nogle andre typer, end dem vi opsætter.
mvh. Poul og Anton

Svar "dagens møde"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator