#1

Arbejdsdag onsdag den 13. april ved Lund Bæk. Udlægning af Gydegrus mv.

Skrevet af Ole Peder Toppenberg d. 8. april 2016 14:33

TIL
VSF og OBK medlemmer om arbejdsdag med udlægning af ”Gydegrus og Skjulesten”ved Lund Bæk (Skals Å)

TID: Onsdag den 13. april 2016
STED: Kl 9:00 Vi mødes på P-pladsen på Søndermølle, Viborg, hvor der arrangeres fælles kørsel til Lund bæk. Arbejdsstedet er brostedet på Broholmvej . Kør til Roum drej mod syd (lige overfor kirken)og kør ad Broholmvej til brostedet over Lund Bæk. Jens Vestergård har trailer med!
Hvis vi er ca 7-8 mand forventer jeg, at vi er færdige ved ca. 12:30 tiden.
PROVIANT: Medbring gerne selvvalgt kaffe og en ostemad eller andet efter behov. Der skal jo være tid til diverse drikkepauser, vi arbejder ikke på akkord !

VÆRKTØJ: Medbring gerne en skovl!

BEKLÆDNING: Gummistøvler (evt skridtstøvler) og ellers praktisk tøj efter det dagsaktuelle vejrlig.

I ØVRIGT: Hvis det har interesse, vil jeg meget gerne på hjemvejen vise et par andre bække hvor vi i VPU har arbejdet med udlægning af Gydegrus mv.
TILBAGEMELDING : Meget gerne en tilbagemelding til mig om du kan deltage.

Med venlig hilsen
Peder OBK medlem i VPU

#2

Jørgen Buch

8. april 2016 17:04

Lad mig understrege, at du ikke behøver være pensionist eller medlem i Old Boys Kammeraterne for at deltage.
Hvis du har tid onsdag, så meld dig, uanset om du er junior, senior eller pensionist. Vi har brug for lidt flere hjælpere med det tempo, vandplejeudvalget finder nye projekter på.
Jørgen Buch

#3

Ole Peder Toppenberg

12. april 2016 23:16

AFLYST for få tilmeldinger !

Svar "Arbejdsdag onsdag den 13. april ved Lund Bæk. Udlægning af Gydegrus mv."


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator