#1

Dagens fisketur.

Skrevet af Paul Hollesen d. 9. november 2015 17:42

Kære fiskevenner.
Vi var 27 mand på dagens fisketur til Gudenådalens Lystfiskersø. En sø som er kendt for sine flotte ørreder. Vi fiskede flittigt og med stor dygtighed, og der blev landet 12 flotte ørreder og mistet mange. Ejeren af søen - en dame ved navn Herdis ( rigtig sød og rar ) - kom på inspektion og konstaterede, at hun havde fået besøg af en flok flotte mandfolk !. Som forretningskvinde så hun straks muligheden for at tiltrække kvindelige lystfiskere og kvitterede med at forære 2 præmier/ gavekort ( en gratis fisketur i søen ). Vindere af gavekortene blev : Ejnar for største fisk, 2,8 kg. og Jens for en flot guldørred på ca. 1,5 kg. Efter fiskeriet var der grillpølser og øl. Asbjørn og Kjeld havde medbragt Grill, Kaj havde købt ind og vi alle hyggede. En rigtig god tur. HUSK ! der er alm. "hygge - / aktivitetsmøde på Møllen torsdag kl. 09.00. Paul

#2

Anton Shmidt Hansen

10. november 2015 09:33

En rigtig god tur. Dem skulle der være flere af:)

#3

Søren Hedeby Sørensen

10. november 2015 12:28

En hyggelig tur og tak til dem, der havde sørget for grill, pølser og drikkevarer.

#4

Torkild Holm-Jensen

11. november 2015 16:02

Jeg kan tilslutte mig de svar der er kommet og tilføje, vi kan godt tage en tur mere i denne sø

#5

John Glerup Møller

11. november 2015 21:08

Jeg vil gerne takke for et perfekt arrangement, der fortjener en gentagelse også uden pølser og øl.
Tak til Paul for kontakten til Herdis. Tak til Asbjørn og Kjeld for grillning. I brugte det sidste af jeres fisketid på det, så alt var klar da vi andre sluttede fiskeriet. Alligevel have i plads til et smil og spydige bemærkninger. Tak.

Svar "Dagens fisketur."


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator