#1

Dagens møde på Møllen, p&t turen på mandag og mødet næste torsdag.

Skrevet af Paul Hollesen d. 5. november 2015 15:58

Kære fiskevenner.
Vi var 17 mand til dagens hygge-/aktivitetsmøde på Møllen. Der blev drukket kaffe, hyggesnakket, diskurteret mv., alt hvad der gør vores møder hyggelige ! Poul Murer medbragte - ved ikke hvad det hedder - , men sådan nogle tingester som man bruger til at bøde garn med. Skal bruges når vi mont. vores krebsebrikker. Blev enige om, at på næste torsdag vil Poul Blaaberg være til stede, og når han har kigget lidt på sagerne vil han kunne instruere Anton i hvordan han skal gøre ! Så får vi tingene lavet. Der blev set film og bundet fluer. Jeg har talt med ejeren af Gudenådalens Lystfiskersø og fortalt vi kommer og hvor mange . Hun ( ejeren er en dame som hedder Herdis - rigtig rar !) tilbød straks rabat når vi kommer så mange( vi er 26 tilmeldte ) jeg sagde nej tak - hellere flere fisk ! Vi fisker derude kl. 09.00 - 13.00, pris 90 kr. og derefter grillpølser mv. Det ordner Kaj og det er gratis - I skal selv grille - .Os der ikke kører direkte mødes på Møllen 08.30. Næste torsdag kl. 09.00 er der hygge-/aktivitetsmøde på Møllen kl. 09.00. Paul

#2

Anton Shmidt Hansen

7. november 2015 13:56

Det er da godt jeg får talt med hr. Blåbjerg først. Så kan vi rigtig få diskuteret hvem der skal gøre hvad. Jeg er sikker på, at også du Paul, hurtigt kan få lært at sætte net på en krebsebrik. Det ligger ikke rigtigt til mig, da jeg ikke som du, har den lille ledvogtereksamen:) Jeg er sikker på, der ligger mange gode arbejdstimer gemt i dig. Du har bare holdt dit fremragende lys under en skæppe:)

Svar "Dagens møde på Møllen, p&t turen på mandag og mødet næste torsdag."


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator